martes, 25 de septiembre de 2012

Mi primera entrada en el bloc

El meu primer escrit en aquest bloc l'he dedicat per presentar-me, sóc Silvia Furió Vidal, i em defineixo com aquella boja que tot i tenir 33 anys i portar una família i ser mama d'un nen de 3 anys, segueix il.lusionada a ser mestra de educació infantil.

Voldria explicar una mica la meva història i explicar com amb la meva edat he decidit fer un canvi en la meva vida i començar aquesta nova etapa com a estudiant.

Tot va començar quan el 1999 havia de triar la meva carrera universitària, jo em decantava per Magisteri Infantil, però la meva família em influenciava perquè estudiés una carrera de ciències com Econòmiques o Empresarials, ja que teníem un negoci familiar i això era el que tocava, així que vaig decidir fer cas als consells i em vaig decantar per aquesta branca.

Quant acabi la carrera vaig trevallar en el meu sector, fins i tot vaig arrivar a ser responsable de departament d'administració d'una empresa que no era la familiar, però no m'omplia, em faltava alguna cossa, fins que vaig ser mama i en aquest moment es va tornar a despertar la meva il.lusiò, la vocació de mestra, participava activament en les activitats de la escoleta del meu fill, somiava amb ser jo la mestra i eduqués dels nens i bo ara aquí estic, en el camí adequat i plena d'il.lusió.
Se te olvidó completamente. Explore 180

No hay comentarios:

Publicar un comentario